جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

تشکیلات اسلامی مصطفی قاسمی

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ
به نام حضرت دوست
چند روز پیش به درخواست یکی از دوستان مخلص مصمم شدم تا به تشکیلات اسلامی و نحوه جذب و پرورش نیرو در آن بپردازم و  مشغول مرور کردن دست نوشته ها و سیاهه هایم بودم که با وبلاگ جناب آقای قاسمی برخورد کردم .
انصافا خوب نوشته بود .
در ادامه لینک های  وبلاگ ریگ متین آمده است .
اول _ جنبش دانشجویی ، حاج والی
دوم _ نگاهی به فرآیند جذب نیرو
قسمت های سوم تا هفتم لطفا از پایین به بالا بخوانید
هفتم تا دهم _ لطفا از پایین به بالا بخوانید
دهم  آموزش
شانزدهم

حالا که پس از مدت ها انگشتانم به کیبورد برای نوشتن انس گرفته روشی متفاوت را گزینش کردم تا نه زخم زبانی زده باشم و هم داغی بر دلم نمانده باشد
صفر تشکیلاتی:
عالم بزرگواری خطاب به شخصی که پرسید برای کار فرهنگی چه کنم گفت : اگر جوراب دوستت کثیف باشد آن را می شوری؟
شخص : نه
آن عالم : شما غلط می کنی بخواهی کار فرهنگی کنی
این نقطه دقیقا صفر تشکیلاتی است . اگر شما جهانی نمی اندیشی و شخص گرای محضی و مصمم به رفع مشکلات جهان اسلام نیستی ، کار تشکیلاتی ات به دردی نمی خورد .


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۱۰
  • ۳۳۷ نمایش
  • جوین حری

تشکیلاتی

نظرات (۱)

  • شهرزاد قصه گو
  • خوبه
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی