جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

اسلام ناب محمدی_امام خمینی (ره)

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ
تقدیم به همه ی مارتین لوتر های حوزه علمیه
آمریکا با هر مسلمانی مشکل ندارد.با اسلام ناب محمدی مشکل دارد . سعی می کند نسخه آمریکایی اسلام را گسترش دهد . او خوب می داند تنها با زبان و ادبیات اسلام می تواند ریشه اسلام را بزند .
 استکبار ستیزی امام

جزوه زیر بخشی از سخنان امام (ره)
دانلود
با تشکر از دوستان دانشگاه سیستان و بلوچستان
در ادامه چند نکته از برداشت هامه

امام همیشه نگاهی به خود متکی داشت . همواره معتقد بود هر آنچه که نیاز است ، اسلام برایمان فراهم می کند.بزرگترین آفت دانشگاهها را توجه زیاد به غرب و شرق و شیفته کورکورانه ی تکنولوژی و زرق و برق غرب می دانست .

شاید قبل تر از امام در ذهنم مردم را به سه قسمت مسلمان و کفار و منافقین جای می دادم ، امام به من اموخت مردم جهان را پابرهنگان و مستکبرین پر کرده اند . و همواره دل پدر پیرمان با اسلام پابرهنگان بود .
هنوز هم چهره ی نورانی امام در یاد مردم هست . هنوز هم دل پدرانمان برای جماران می تپد ، گویی هنوز یاد امام تداعی گر این نکته است که اسلام برای همه چیزمان برنامه دارد ، در نماز و روزه خلاصه اش نکنید ، فقه حکومتی را ازش استخراج کنید . کاش بود و می دید هنوز مقدس نما های متحجر عنان گیر رسانه و روزنامه ها شدند و در حوزه علمیه جولان می دهند .
اسلام را حکومتی می دید ، اسلام باید حکومتی می شد و الگویی برای جهان تا صادر شود و جهانی را برای ظهور آماده کند . ولله امام هیچگاه نمی خواست تسلیم قطع نامه شود ، مثلث شومی نگذاشت که در پست قبل می توانید بخوانید.

شدیدا مخالف اشرافیت و فخر فروشی بود . مسئولان کوخ نشین را بیشتر از کاخ نشینان دوست می داشت
خود نیز در سادگی می زیست ولی عجب ابهتی در دل دیپلمات ها و غربیان ماتریالیسم می انداخت . انگار ارتباط شدیدش با خدا نمی گذاشت به این باور برسد که با زرق و برق خانه ها و مبلمان اشرافی آبرویی برای خود کسب کند.
کاش ...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۱۳
  • ۳۳۴ نمایش
  • جوین حری

گفتمان امام

سیاسی

نظرات (۳)

  • عباس ملاتقی
  • سلام
    بسیار عالی البته صفحه زیبا و مطالب با پختگی ویژه ای ردیف شده اند. موفق باشی.
    پاسخ:
    سپاسگذارم
  • محسن روزبه
  • سلام
    مطلب خوبی بود
    ممنون از حضورت
    یا علی
  • مصطفی قاسمی
  • سلام بر آقا مرتضای عزیز
    پاسخ:
    علیکم السلام بردار قاسمی عزیز
    انشالله شما ما رو به عنوان برادر کوچک تر خودتون قبول کنید و
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی