جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

نهج البلاغه

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ
‌((این فرمانی است از بنده خدا، علی امیرالمؤمنین به مالک بن حارث اشترنخعی در پیمانی که با او می‌نهد، هنگامی که او را فرمانروایی مصر داد تا خراج آنجا را گرد آورد و با دشمنانش پیکار کند و کار مردمش را به صلاح آورد و شهرهایش را آباد سازد.))

متن این پیام چنان در جان انسان نفوذ می کند که تا مدت ها درباره اش می اندیشی و برای تک تک پاراگراف هایش تئوری مدیریتی پیاده می کنی . بخشنامه ها و اساسنامه هایی که تدوین شده اند را با معیارهایش محک می زنی و افسوس می خوری که چرا زودتر از این به این گنج نهفته دست نیافته ای.
نامه ای که سند مدیریتی بلاد هاست و والیان باید به آن بپردازند
لینک زیر متن این نامه است که از اینترنت گرفتم و به توصیه دوست خوبم احمد حاتمی سعی در زیبا سازی برای جلب بیشتر و مشتاق سازی مطالعه ی آن کرده ام . اگر جایی دچار متن دچار اشتباه شدم مطلعم سازید تا اصلاحش نمایم
دانلود
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۲۴
  • ۲۵۵ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی