جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

خون دلی که پدر پیرمان

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ


متحجر
در شروع مبارزات اگر می خواستی بگویی شاه خائن است ، بلافاصله می شنیدی که شاه شیعه است عده ای مقدس نمای واپس گرا همه چیز را حرام می دانستند و هیچ کس قدرت این را نداشت که در مقابل آنها قد علم کند . خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است هرگز از فشار ها و سختیهای دیگران نخورده است .هرگز از فشارها و سختیهاى دیگران نخورده است. وقتى شعار جدایى دین از سیاست جا افتاد و فقاهت در منطق ناآگاهان غرق شدن در احکام فردى و عبادى شد و قهراً فقیه هم مجاز نبود که از این دایره و حصار بیرون رود و در سیاست [و] حکومت دخالت نماید، حماقت روحانى در معاشرت با مردم فضیلت شد. ((جلد 21 صفحه 279))

رحیم پور :بدعت دینی یعنی دایره دین را کوچک یا بزرگ کنیم و اسلام تحجر در این زمینه دو کار در دین اسلام انجام داده است، هم یکسری مفاهیم را به اسم دین به خورد مردم داده و آن را اصل دین معرفی کرده و هم اینکه یکسری از اصول های اصلی دین را از دین حذف کرده است، یعنی برخورد گزینشی با دین.


مقدس نماها چندان دور نیستند . در خودمان ! در ما بسیجی ها نسوخ کرده اند . تحجر به قدری زشت است که اگر با مقدس نمایی به میدان نیاید از جامعه پس زده می شود . متاسفانه مقدس نماها با ظاهر و الفاظ خود نسوخی در تشکل ها یافته اند که نمی توان این غده سرطانی را با هیچ دارویی جز بصیرت نابود کرد .
مقدس نمایی برچسب زن بی دینی به تمام  جامعه است / زیرا دایره دین را مدام بزرگ و کوچک می کند .
متحجرین هم ریششان از ما بیشتر است و هم فریاد ولایتمداری را بلندتر سر می دهند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۰۷
  • ۳۸۴ نمایش
  • جوین حری

گفتمان امام

تشکیلاتی

سیاسی

نظرات (۱)

  • شنگول آباد
  • درود. جالب بود
    پاسخ:
    سپاسگذار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی