جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

تحریف دفاع مقدس

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ب.ظ


فیلم
مگر در فیلم هایتان چه نشان داده اید که آقا از تحریف واقعیت ها می گوید؟
چرا هشت سال دفاع مقدس را کامل نشان نمی دهید؟؟

امام خامنه ای: «بدخواهان ملت ایران و همچنین برخی، بدنبال آن هستند که فداکاریهای دوران دفاع مقدس و شخصیتهای نقش آفرین آن از یاد بروند و بر همین اساس تلاش دارند جانفشانی های دفاع مقدس و جهت گیری و مسیری را که امام بزرگوار (ره)، آن حکیم و بنده بصیر الهی معین کرده بود، تخطئه کنند.»

 

همچنین ایشان چندی پیش نیز در این رابطه فرمودند: «فراموشی» و «تحریف» دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد و نخبگان، فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس، با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه‌ی فرهنگی، اجازه ندهند این حماسه دستخوش فراموشی و تحریف شود.

حتی نوستالوژیک ترین اثری که در صدا و سیما دیدیم اثری از امام نداشت

دانلود سخنرانی پناهیان
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۲
  • ۲۹۵ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۱)

یعنی میخوای بگی که این فیلم چ و معراجی ها به دنبال تحریف دفاع مقدس بودند؟
پاسخ:
یعنی نگفتم!!!!!
البته منظورم دنبال بودن کارگردان ها و نویسنده ها نیست  بلکه فیلمی که نهایتا از آب درآمده چندان روایت صحیحی از دفاع مقدس نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی