جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

من اولین نفری بودم که دست زدم

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ
وقتی تماشاگران نقش اصلی را در غوغا سالاری ، بازی کنند همین می شود دیگر ...
وقتی تماشاگران اعتراض کردند تیم مقابل گفت ما مدتهاست برای این برنامه صبر کرده ایم تا بتوانیم مجوز بگیریم
در حین تعجب دیدم بازیکنی توپ را با دست برداشته و باید کارت قرمز بگیرد به بازی ادامه می دهد
نه داور چیزی می گوید
نه کس دیگری
ومن اولین کسی هستم که برای بازیکن مقابل و داور مسابقه دست می زنم
دست می زنم برای کسانی که قوانین را نمی دانند
دست می زنم برای تماشاگرانی که با دست بازی کردن را ندیدند

من اولین نفری هستم که دست می زنم ....


1. در شورای نظارت بر کرسی ها فقط من قوانین را قبلا خوانده بودم و یک نفر دیگر ...
2. سالها هم طول بکشد برای کسی که مدارک را کامل تحویل ندهد مجوزی صادر نمی شود
3. دانلود قوانین کرسی های آزاد اندیشی
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۳
  • ۲۷۷ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی