جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

مخالف فائزه خانم هاشمی

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ

بنده مخالف طرح و ارائه مباحث فائزه خانم هاشمی هستم

البته به ایشان حق می دهم که پس از مسافرت های مکرر با پدر به غرب و شرق جهان شیفته تمدن مدرن و اشرافیت شده باشد و از الگوی زندگی اسلامی ایرانی چیزی نشنیده باشد .

اما آنچه امروز می خواهم بنویسم حول مطالب انتشار یافته در روزنامه آرمان است

زنان در انتخابات به هم رای دهند

انصافا ناراحتم که طبق مرفه جامعه اینگونه دغدغه ها را دارند .

خانم هاشمی تا به حال شنیده ای که خانوم ها برای حقوق ماهی 400تومان از صبح تا شب کار می کنند و بچه ها را از وجود مادر محروم می سازند .

آیا تا به حال سری به محیط های کاری خانم ها زده ای . از کسی شنیده ای خانم های زیبا روی چقدر زودتر استخدام می شوند . پای صحبت های پدرت به اشتباه فکر نکنی که آنها را گشت ارشاد می گیرد . نه !!

خانم هاشمی که زندان هم برایشان رفاه کامل را در پی داشت هیچ گاه مشکلات اساسی خانم ها را متوجه نشد .

علاوه بر آن ، این چه تفک فمینیستی است که باید به خانم ها رای دهند . تفکری که تاریخ مصرفش مدتهاست گذشته است و هر پیر و جوانی از این صحبت ها زده شده باز هم باید نئوکارگزارانی ها بر طبل تو خالی خود بکوبند .


در قسمتی از نوشته خواندم حق مدیران شایسته خانم خورده می شود !!! سلمنا ، بنده حرف حق را از هر کسی می پذیرم ولی این را هم در کنارش خواندم " کلمه حق یراد بها الباطل " . مگر حق آقایانی شایسته در لابی های مختلف خورده نمی شود ! مگر برخی از بزرگان و آقازاده ها خود را صاحب امکانات بیت المال نمی دانند . چرا شایسته سالاری را مدح نمی کنید و لابی گری برای منافع برخی را تقبیح نمی کنید .


خدا رو شکر بعد از سه هفته وقت کردم این مطلب رو درستش کنم !!
نمی دونم چرا اصلا دستم به نوشتن نمی ره !

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۱۱
  • ۲۶۷ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی