جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

تجمعات اعتراض آمیز

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ

مدتی زیادی است روند اوکراینیزه کردن ایران تیتر یک بسیاری از روزنامه های و سایتهای خبری تحلیلی شده و ذیل آن سفر های دیپلماتیک و باز شدن دفاتر مختلف در تهران مطرح گردیده است .

اما آنچه حقیر را مضطر ساخت بعد دیگری از این مقوله است.

روند اوکراینیزه کردن نیاز به تجمع و به صحنه کشیدن مردم دارد . انها تشکیلاتی و حساب شده !

آقای هاشمی رفسنجانی و آقای محجوب

در روزکاگر هر دو سیاستمدار بر رهپیمایی های کارگری تاکید می ورزیدند و خواستار برگزاری یک راهپیمایی بودند . این بزگواران راهپیمایی های اعتراض آمیز سال 88 را فراموش کرده اند یا فکر می کنند در این حرکت حقوقی که از کارگران صلب شده بازگردانده می شود . یا شاید فکر می کنید آتشی در دل کارگران نهفته که  اعتراض آب سردی بر آن است .

خیر دوستان ، شما خواسته یا نا خواسته روند اوکراینیزه کردن ایران را با این صحبت ها تسریع می بخشید . اگر نگران کارگران هستید زودتر اقتصاد ایران را جراحی کنید .

تجمعات میدان فاطمی 

عزیزان من ، تجمعات غیر قانونی ، غیر قانونی و خلاف شرع است . خواه کار سبزهای .... باشد یا کار انصار حزب الله یا پایداران .

در ثانی باید مسائل را اصلی و فرعی دید . خطر تجمعات غیرقانونی در این شرایط بیشتر است یا اهمیت کم  به حجاب !! یا بند میم وصیت نامه امام را خوب نفهمیده اید یا دوست دارند کم کاری چند دهه بعد از سید شهیدان قلم را به دست فراموشی بسپارند که اینگونه بی مهابا به میدان ریخته اند و به استناد وصیت امام راه را برای اوکراینیزه کردن ایران همواره نموده اند .



آنچه که در نقد باید محرض باشد این است که منتقد یک مطلوبی را مد نظر داشته باشد و راه رسیدن به آن مطلوب را بداند . در ثانی بتواند مسائل را اصلی و فرعی ببیند و هیچ گاه تیتر مطلبی را برای حاشیه خراب نکند .




++دوستی می گفت دوران وبلاگ نویسی دیگر گذشته ، شبکه های اجتماعی نیز به ذوال رفته ، امروز لاین و وی چت و .... همه جا رو گرفته . وبلاگ یه جاییه که بگی منم هستم . همین!

+++باید تمرین نوشتن کرد ! آخرین وبلاگ هایی که تونستند جریان سازی کنند آهستان امید حسینی و شاید وبلاگ ابطحی بود .

++++ برخی وبلاگ نویسان دوست داشتینی رو که به آرشیوشون نگاه می کنم از نوشته هاشون خندم می گیره !!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۲۴
  • ۵۳۹ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۱)

همه را، وظیفه شان را قانون معین کرده. بعد از اینکه قانون وظیفه معین کرد. هرکس بخواهد که برخلاف آن عمل بکندٰ این دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است. و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد.
صحیفه امام خمینی، جلد14، صفحه415

متاسفانه چه فرق بکند چه نکند بی قانونی عرف اجتماعی ما شده است.
عرفی که ترویجش به واسطه ی سطح عوام نیست بلکه دولتمردان ذلیلانه میشکنند قانون را. و حال انگار خیلی ها...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی