جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

پژوهشگاه پترسون و تحریم ایران

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

هنگامی که فرانسیس فوکویاما در کنفرانس بازشناسی هیت شیعه در اورشلیم ، شیعه را به پرنده ای دارای دوبال و زرهی برتن  تشبیه کرد هیچ گاه فکر نمی کرد تحلیلش زبان زد خاص و عام شود و در تک تک منابر ایران گفته شود .


اما آنچه امروز باید بسط و شرح داده شود و در منابر کوچه و بازار فریاد شود مقاله ای اقتصادی _ اجتماعی از پژوهشگاه پیترسون وابسته به کنگره آمریکاست .

در این می شود ذکر می شود ما نمی توانیم با  تحریم اقتصادی ایران را شکست دهیم مگر با سه شرط :

شرط اول : اینکه ما بتوانیم ایران را در زمینه کالاهای کلیدی و تکنولوژی اصلی تحریم کنیم که البته در ادامه توضیح داده شده  این امر نشدنی است زیرا ایران می تواند در زمینه فن آوری به راحتی شبیه سازی کند و یا جایگزینی برایش تولید کند.

شرط دوم : اتحاد جامعه جهانی را علیه ایران سازیم . در ادامه توضیح داده که این هم نشدنی است زیرا کشور های ذی نفع مانند چین و روسیه و ... بر خلاف رویه آنها عمل خواهند کرد .

شروط سوم : مردم ایران ادراک روانی نسبت به تحریم ها پیدا کنند . یعنی با هر تحریمی نسبت به تهیه و انبار محصولات کم شده در بازار اقدام کند و تا چند برابر آن را ذخیره کند . خودشان در ادامه نوشته اند که این در مورد ایران پاسخ می دهد .


فتنه آینده اگر اقتصادی باشد باید بر موارد فرهنگی مانند فوق کار شود .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۰۴
  • ۵۸۷ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۲)

سلام بر جوین جوون جوان ما!

چه عکس خوبی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی