جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

از بورس های ناگفته ی روزنامه ها

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

لجن پراکنی برخی روزنامه های زرد

دوشنبه 5خرداد 1393 باز هم با صحنه عجیبی برخورد کردم . باز هم روزنامه های مختلف تیتر یکسانی را برای خود انتخاب کرده بودند .
باز هم یاد فرمایشات رهبری در سالهای گذشته افتادم :"گویا 10 تا 15 روزنامه از یک مرکز هدایت می شوند .از تیتر های شبیه به هم در قضایای مختلف استفاده می کنند ، قضایای کوچک را بزرگ جلوه می دهند و تیتر های استفاده می کنند که هر کس به آنها نگاه کند ، تصور خواهد کرد در این کشور همه چیز از دست رفته است ."بورسیه شدگان در روزنامه های زنجیره ای

اما سخن همین جا باقی نماند و آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز سه شنبه موضعی جالب توجه گرفت . او گفت :«این تبعیض ها، روح استعداد را در کالبد جوان جامعه می کشد و جوانان را برای تلاش و کوشش نا امید می کند.» بنده عجیب احساس می کردم آقای هاشمی رفسنجانی ماجرای بازدید مهدی هاشمی از دانشگاه های آزاد در لندن را مد نظر قرار نداده است .
ماجرا به همین جا ختم نمی شود و آقای صدیقی در نشست خبری یکشنبه 11 خرداد حاضر می شود و از عملکرد رسانه های گلایه می کند . او اعلام می کند :«جا دارد از عملکرد رسانه‌هایی که بدون توجه به آمار و ارقام، با حاشیه‌سازی موجبات آزردگی کلیه بورسیه‌ شدگان را فراهم آوردند و هم از عکس‌العمل‌های شتاب‌زده و هیجانی برخی دیگر از رسانه‌ها و افراد، عمیقاً احساس تأسف کنیم.»
در ادامه اعلام می شود از این 3002 نفر بورسیه شده
933 نفر مربیان دانشگاههای کشور هستند و 185 نفر هم با استفاده از آیین نامه ایثارگران بورسیه شده اند و 1884 نفر هم دارای قبولی برای خارج از کشور بوده اند که بورس خود را به داخل تبدیل کرده‌اند .
اما حالا با اعلام استیضاح وزیر علوم برخی نمایندگان استیضاح را تاوان افشای بورسیه های دولت گذشته می دانند . حال راه حل چیست؟
در این اوضاع بهترین کار شفاف سازی برای مردم است که این هزینه های بیت المال برای چه کسانی می شود و فایده و ثمرش چه بوده است .
با توجه به تعارض علوم انسانی غربی با علوم انسانی اسلامی ایران و تاکید رهبری بر بومی سازی علوم ، وزارت علوم تعداد تحصیل شدگان در علوم انسانی و مهندسی و پزشکی را به تفکیک اعلام کند .
ای کاش شفاف سازی صورت گیرد که مدیران غربزده ی فرنگ رفته ی دارای مدرک دکترا هزینه تحصیلشان را از کجا آورده اند .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۱۹
  • ۶۶۵ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی