جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

ولایت مطلقه فقیه

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۳ ب.ظ

چندی پیش دوستم ماجرایی را تعریف کرد که بنده شاخ درآوردم

دوست اظهار می داشت که در نماز جمعه آیت الله خامنه ای ولایت مطلقه فقیه را مقیده نامیده و امام خمینی در نامه ای با تشر به او گفته که ولایت مطلقه فقیه است و حضرت آقا مدتی ناراحت به سر برده  و پس از آن در محضر آقا ولایت مطلقه را قبول کرده  در نماز جمعه شرح داده

هرچه طلبه جوان در کنار من می گفت که این ماجرا به این صورت نبوده دوست قبول نمی کرد و مرغش تنها یک پا داشت

امروز من متن این نماز جمعه ها و نامه نگاری ها را پیدا کردم و برای دوست گذاشتم

لینک دانلود


باتوجه به این که احساس می کنم در آینده نزدیک شبهه ها و مسائل مرتبط با حکومت اسلامی و ولایت فقیه بیشتر می شود جزوات زیر را نیز اضافه کردم

تعاملات ولایت فقیه و مرجعیت دینی نوشته حبیب الله رحیم پور ازغدی

ولایت فقیه _ آیت الله جوادی آملی


ولایت فقیه و حکومت اسلامی


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۲۴
  • ۲۸۶ نمایش
  • جوین حری

ولایت فقیه

دانشگاهی

گفتمان امام

سیاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی