جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

توهین های دیپلماسی

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

توهین های دیپلماتیک

دیدار هیت پارلمانی با فتنه گران

دیدار کاترین اشتون با فتنه گران

بی احترامی وزیر امور خارجه ایتالیا هنگام ورود به ایران

عکس گرفتن وزیر خارجه سوئد

بی احترام هیئت پارلمانی اروپا هنگام دیدار با مقامات ایرانی

آیا نباید از وزارت امور خارجه  نگران شد؟؟

طرف خارجی ماجرا را خوب می داند! گام های بعدی توافقات با 1+5 را خوب می داند!

اصلا از  همان روزی که در صحن علنی مجلس ظریف را بر کرسی وزارت امور خارجه به جای واعظی( وزیرارتباطات) دید و زنگنه به عنوان وزیر نفت رای آورد متوجه شد!

متوجه شد تمامی اقتدار این دولت در دید ما روابط خارجه است . ( متوجه شد خانوم و آقای فیس بوک باز هیچ اقدام تندی در برابر آنها نمی کند) و حالا هر کشوری که اقتصادش به بن بست خورده و برای توسعه سیاسی و اقتصادی از موقعیت ایران می خواهد استفاده کند نیازمند رابطه با ایران است خود را سرافکنده نشان نمی دهد و با بی احترامی سعی در سرپوش گذاشتن بر این ضعف بزرگ دارد .


ولی من از اینگونه رفتار ها ناراحت نیستم . تمام دلنگرانیم مشغول نگرانی رهبری است .

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند "امروز وقتی رئیس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می‌رود، من نگرانی ندارم اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ " و نمونه‌هایی نیز درباره سوء‌رفتارهای گذشته ذکر کردند و به عنوان مثال فرمودند "یک بار در موضوع روابط با یک کشور اروپایی کاغذی آوردند و مطالبی مطرح کردند که خلاف عزت بود و من جلوی آنها ‌ایستادم و حتی در مورد مشابهی ‌گفتم اگر این کار را بکنید، مخالفت خود را اعلام می‌کنم ".(+++++)
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۱
  • ۳۰۱ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی